kalau ada sumur diladang..

Posted by orang-orang On Friday, August 27, 2010 0 ugutan


"woi lahanat!!! sini kau!!! kalu tidakk...."
"kalu tidak ape???!!! ape ko nak buat hah??!!" 

serentak dengan itu juga hayunan parang si botak berjaya aku elak, tangkas sungguh budak botak ni, tak padan dengan botak

"mane kunci moto aku??" bentak si botak..
"kenape ko tanya aku pulak?"

jawab aku dengan bingungnya, dan memang aku serius time ni, bila masa plak aku amek kunci moto die? celaka kau botak, disebabkan kunci moto, aku nyaris-nyaris kne sembelih ngan ko. Mula-mula tadi, sedang aku tengah syok tido, si botak ni masok dan terus amuk satu rumah, housemate2 aku sumenye cedera parah, tp yang aku peliknya, aku tak kenal pon mamat ni, sumpah!!! die ni xde pon dalam senarai member-member baek aku  atau pon dalam senarai member-member sampingan aku. 

pale otak aku masih bingung memikirkan identiti mamat ni,sape die ni haa??!! dan kunci moto ape pulak yang die mengarut ni? celaka sungguh!!! ade je orang nak kacau tido aku, kalu nak byar utang tu xpe la jugak, ni da macam aku pulak yang berhutang..bangsat!! siap ko brader botak. belom sempat aku buat ape-ape si botak bertindak dulu...

====================================

aku menyapu habuk-habuk serta serpihan-serpihan bata dibadanku...tak sangka aku, tubuh gorilla pencen macam tu boley bagi penyepak power sampai berlubang dinding rumah. Sepakan itu jugalah yang  telah menghumban aku ke ground floor. 'power gak botak ni' hati ku berbisik..

botak dari tadi duk tenung je aku. tiba-tiba die jadi ganas balik, abes semua benda dibaling nya, macam nak sangat aku mati..heh but he picked the wrong guy...thats for sure

aku dah ade plan baek punya, mula-mula aku....


"bangun2!!!" jerit bonda....
"da pukul bpe ni wahai bonda?" aku yang masih biol2 agi ni bertanya
 "6.30" jawab bonda ringkas...

aku pon terus mandi..pastu solat subuh..
but then i realized 1 thing...

aku dengar suara adik aku maen kejar-kejar kat luar..

celaka!!!










nota kaki : kalau mimpi kawen kan best...

0 ugutan: