weekend ni aku nak study lah~

Posted by orang-orang On Saturday, August 28, 2010 0 ugutan

Pagi tu bonda kejut aku, biasalah, budak sekolah, nak pandai kena pegi sekolah, aku masih tak paham mane kaitannya antara pandai dengan pegi sekolah. 


Dulu aku duk kat tengah2 bandar, tapi, kat tengah2 bandar tu, ade kampung, so kire aku duk kampung la gak, time tu mak bapak aku stay ngan nenda aku ag, nenda bonda aku pun ade, sampai sekarang, sehat je org tua tu siap bley maki aku agi, tapi aku suke dengar die bebel, biasanya bile aku cakap tak nak pegi sekolah..heh ape lagi, lagu je die maki aku...

Time skolah dulu, aku ni ske tido dlm kelas, ade satu hari tu cikgu tu bley jerit

"sape idola kamu hah?!!!" kt telinga aku

 Haram jadah punye cikgu, aku tengah syok tido, bley tanya camtu
" bile kite nak kawen cikgu?" spontan soalan tu kuar dari mulut aku..

aku rasa cikgu tu period  hari tu, tapi xpe la, blaja dari luar kelas memang perkara baru untuk aku time tu, normal la tu pompuan period marah-marah ek? 

lepas mase cikgu tu, cikgu math masok, and then die tanya aku sifir 9....


damn!!!! masok-masok terus tanya sifir, sifir 9 plak 2, memang aku tak expect langsung, aku blaja math dari luar kelas je hari tu...


tak sangka aku, lelaki pon bley period jugak ek?






nota kaki : homework time skolah pada aku hanya sampah, bukannya masok dalam carry mark pon.....

0 ugutan: