Anugerah

Posted by orang-orang On Tuesday, September 28, 2010 4 ugutan

Ok. aku memang tengah tak tahu nak update apa dah ni. Mungkin berkat aku berkelakuan baik hari ini,  sesesorang telah meninggalkan chat dekat shitbox aku tu. Berikut adalah bait-bait pertuturannya


"salam ukhuwah..blog ini sgt menarik..sila foloe saya" - ttt

 cool!

So...Memang aku follow lah beliau. Dan belog beliau memang best. Toe's up untuk beliau. Pandai beliau jaga blog. Macam bela mawas. Entri-entri beliau kalau dibaca 2-3 kali pun boleh membuatkan anda terkesima serta mungkin klimaks.

Antara blogger yang aku kagum dengan cara penulisannya, beliau lah orangnya. Hmm, kalau lah aku dapat jumpa dia secara in person, aku nak cakap macam ni

"boleh ta kalau saya na no. fon kamu?" - sambil menatap wajah beliau.

Apakah reaksi beliau? marakah? sukakah? atau mungkin beliau aku buat tak tahu je? terlalu banyak possibilities yang mungkin terjadi. Apakah mungkin beliau aku menyerahkan no fon beliau. Ya! daripada aku tersiksa, lebih baek aku took the chance kan? apa yang aku nak rugi ye tak?

Blogger yang hebat ada banyak. Tetapi blogger hebat yang memahami kehendak blogger lain amatlah rare. Ternyata aku amatlah bertuah kerana dilawati oleh saudara triple t tersebut. Terima kasih ya saudara! sekarang saya dah pun follow blog anda!  dan saya akan terus menyokong anda dari belakang. If you dont mind lah.


mood = tringin berjumpa dengan beliau..sangat!!! >.<

4 ugutan:

- koroe - said...

ta?
na?
bace 2-3 kali?
terkesima?
klimaks?
menyokong dr blakg?

you are now officially shit of bm**
1/2

ya.drpd lu teseksa,baek lu p mati je.
under pigs carrying trucks..or camel maybe..

- koroe - said...

gay !!!

orang-orang said...

mungkin..but you what's worst than dying under a pig carrying truck?

dying in a car under a pig carrying truck..ironic huh? :D

- koroe - said...

mybe not so bad..after all these years, i had never have my own car.mybe you would like to buy me a 125 zL
heh~