masalah facebook

Posted by orang-orang On Wednesday, September 1, 2010 2 ugutan

cis. pelik sungguh aku ngan sorang awek kat facebook aku, jenis yang suka update(read: setiap kejadah  haram yang dia wat die cakap, gi makan la, shopping la, tido la tu pon kalau bley tengah berak pon nak update status,kalau dah kawen nak update tu xpe la jugak) tapi takpe la kan, tu fb dia, lantak la dia nak wat ape pon

tapi part best kat sini of course la aku, sebab dapat drama free. hari-hari ada je manusia aim dia,so aku just sit back and watch je la, or in this case, read. yang plek nya pasal dia ni. cth;


"sdey nyew hari ni.."

pastu ade la mamat yang konon baek bagi respon baek punya. cth;

mamat gersang 1 : "u..napew ni? story sket"
mamat gersang 2 : " da2..I ada ni..cite kat i keyh?"


ok.perhatikan berkataan berkalertu tu. aku tak suka orang tulis camtu. kalau kau lelaki, dan kau tulis macam tu, kerat dan campak laut aje lah.


tau ape gurl tu jawab?


either


"xde pew"


or


"emm"


macam lahanat. nape kau mesti update status kau kalau orang tanya kau jawab camtu wahai betina. ok. sebab tu lah aku lagi suka jadi silent reader. kalau aku komen nanti aku takut dia wat group benci aku pulak, tak ke susah tu, nanti RCW remove aku dari friendlist dia...

2 ugutan:

- koroe - said...

jgn la begitu mas..hehe

orang-orang said...

kok kamu rindu sama aku?