Zink dan Lembik

Posted by orang-orang On Sunday, October 10, 2010 3 ugutan

Sape pergi konsert Maher Zain baru-baru ni? Amacam? Bes tak? Mestila best kan. Aku sebenarnya nak pergi gak. Tapi macam malas je, lagipon bukan ada apa sangat, lagu dia pun aku boleh dengar kalau tak pergi konsert dia tu. Sure some of my friend kat Fb duk sibuk-sibuk update status


"sedihnya tak dapat pergi konsert maher zain"
"maher zain..T.T"

Bullshit. Tahi Lembu. Tak ada apa nya kalau kau tak pergi konsert dia tu, lagu-lagu dia pun kau boleh download n dengar la, yang gatal-gatal nak jumpa tu kenapa? Nak tengok muka dia yang hensem tu kn? Just admit it my ladies. Hahahahaha...

Aku ada dengar ura-ura mengatakan ada perempuan terkinja-kinja melompat-lompat time maher zain tu nyanyi.Cool! Kan betul apa aku cakap, pegi konsert nak tengok MZ nyanyi, bukannya nak dengar lagu sangat pun. Budak-budak uia ke yang melompat tu? maybe tak kot, ye la, mana mungkin pelajar-pelajar Universiti ISLAM Antarabagsa berperilaku bagai monyet baru dapat pisang. kan? tak logikkkkkk...

Minat ke dia ni?
So sekarang aku da boleh agak, kenapa kerajaan lagi support gay kat atas tu wat konsert. Obviously it's all about the money. Yup. Duit. Cuba bandingkan antara konsert AL dengan konsert MZ mana lagi untung kalau support. Mestila konsert AL kn, sebab yang gay pun datang tengok, tak kan gay-gay semua tu nak tengok konsert MZ pulak kan? tak logikkkkkkkkk....

Kerajaan memang hebat dalam merancang masa depan negara, lepas ni mesti persatuan gay akan dapat hak diorang, dan mungkin perkahwinan gay akan mendapat pengiktirafan. Dengan itu kadar kemiskinan dapat dikurangkan kerana kalau kita lihat yang miskin papa kedana tu mesti anak ramai. Yelah, da TV tak ada, letrik pun tak ada, apa lagi yang diorang boleh lakukan untuk mengisi masa lapang kan? logikkkkkkkkkkkk...

So apa beza konsert MZ dengan konsert-konsert lain? Aku nampak tak ada beza pun, semua lebih kurang je. Jangan kata kau pergi konsert tu sebab nak insaf dan muhasabah diri pulak, kelaka aku dengar. Apa-apa pun terima kaseh la kepada mereka-mereka yang menjayakan konsert tu, kerana anda semua konsert tu da jadi macam gig. Mungkin ini adalah budaya baru? Mungkin.
 lagu dia best.


notakaki : xde sape-sape dapat berita yang mengatakan kot-kot la MZ ni freemason?

3 ugutan:

- koroe - said...

wahh..adam lambert..i like..haha..hensem shial.

knape maher zink tu pakai topi mcm nk g maen tangkap beliong..?

takde motip keislaman langsung..

aku rase dia nk duit je kot..

harharharhar..

AL said...

duh. sape mahei zen tuh? jantan ke tino

orang-orang said...

@koroe

at least die da kaye..heh

@Patu

Jantan kot..heh